Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne |
09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. |
09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad |
13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad |
14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) |
16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne,
odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. |
Poniedziałek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Wtorek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Środa
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Czwartek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Piątek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne | 06:30 09:00 Przyjmowanie dzieci do ŻłobkaZabawy dowolne |
09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. | 09:00 09:30 ŚniadanieMycie rąk, śniadanie, kultura spożywania posiłku w grupie, kształtowanie nawyków. |
09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad | 09:30 11:15 Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe -zajęcia rozwojowe, edukacyjne i gimnastyczne Powitanie dzieci "Witaj"-Rozwijanie mowy i myślenia: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe. -Zabawy edukacyjno-ogólnorozwojowe: zabawy muzyczno-ruchowe -zajęcia rozwojowe: maluszki ( nauka chodzenia, raczkowanie, chodzenie) -zajęcia edukacyjne, -zajęcia gimnastyczne - sprzątanie sali 11:15 12:00 Obiad (I danie)mycie rąk obiad |
13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad | 13:30 14:00 Obiad (II danie)mycie rąk obiad |
14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) | 14:00 16:00 Muzykoterapia, Bajkoterapiadziałania wspierające dziecko w trudnych sytuacjach emocjonalnych (proces adaptacyjny) |
16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne,
odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. | 16:00 17:00 Zabawy swobodnezabawy swobodne, odbiór dzieci przez rodziców, pożegnanie. |
Poniedziałek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Wtorek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Środa
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Czwartek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
Piątek
-
Przyjmowanie dzieci do Żłobka06:30 - 09:00
-
Śniadanie09:00 - 09:30
-
Powitanie dzieci "Witaj"09:30 - 11:15
-
Obiad (I danie)11:15 - 12:00
-
12:00 - 13:30
-
Obiad (II danie)13:30 - 14:00
-
Muzykoterapia, Bajkoterapia14:00 - 16:00
-
Zabawy swobodne16:00 - 17:00
ZAJĘCIA MUZYCZNO-RUCHOWE
kształtowanie podstawowych zdolności muzycznych i sprawności psychoruchowych, rozwijanie zdolności motorycznych: szybkości, zwinności, skoczności i wytrzymałości, rozwijanie percepcji słuchowo-rytmicznej, wyrażanie muzyki ruchem, rozwijanie wrażliwości wzrokowej.
ZAJĘCIA PLASTYCZNE
rozwijanie zainteresowań plastycznych i umiejętności praktycznych, kształtowanie wyobraźni i aktywności twórczej, rozwijanie sprawności manualnej oraz kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, rozwijanie doznań sensorycznych dziecka.
ZAJĘCIA TANECZNE
rozwój sprawności ruchowej, doskonalenie koncentracji uwagi i koordynacji wzrokowo-ruchowej przy muzyce, rozwój orientacji w schemacie własnego ciała i orientacji przestrzennej, kształtowanie estetyki i harmonii ruchu, wyrabianie poczucia rytmu, wrażliwości słuchowej, budowanie poczucia własnej wartości oraz pewności siebie.
CODZIENNIE
czynności kształtujące nawyki higieniczno-zdrowotne, kształtowanie poczucia systematyczności działań w placówce.