paź
2021
# Leśny Skrzat rekrutuje do swojego zespołu
Droga Kandydatko/Kandydacie
Ogłaszamy rekrutację na wolne stanowisko: Specjalista do spraw Administracji i Kontaktu z Klientami
- Jeżeli chcesz razem z nami uczestniczyć w procesie wychowania kolejnych pokoleń, które będą tworzyć innowacyjne produkty
- Jeżeli chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy
- Jeżeli szukasz stabilnego zatrudnienia na umowę o prace na czas nieokreślone
- Jeżeli wynagrodzenie 2800 netto jest satysfakcjonujące
- Jeżeli szukasz pracy w godzinach 9-17
- Jeżeli zależy Tobie na wolnych weekendach
- Jeżeli dbasz o zdrowie i chcesz korzystać z karty MultiSport,
- Jeżeli pijesz dużej ilości kawy 🙂
- Jeżeli lubisz rozmawiać z ludźmi
To ta praca jest stworzona dla CIEBIE 🙂
O nas
Leśny Skrzat Sp z o.o. to firma z wieloletnim doświadczeniem gdzie główną działalnością jest opieka nad dziećmi do lat 3. Naszym nadrzędnym mottem jest “Myślimy twórczo wychowujemy innowacyjne”. Każde nasze działanie jest nastawione na podmiotowość dziecka i bardzo dobrą relacje z jego rodzicem.
W ramach proponowanego stanowiska pracy oferujemy:
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17,
- wolne weekendy
- wynagrodzenie netto 2800 netto,
- umowę o pracę na czas nieokreślony,
- dodatki do wynagrodzenia, (premia stażowa 300 netto)
- możliwość korzystania z siłowni i basenu poprzez kartę Benefit,
- możliwość odbywania szkoleń,
- możliwość otrzymania bardzo dobrej oferty edukacyjnej dla swoich dzieci – żłobek, przedszkole.
- kawę w nieograniczonych ilościach w biurze 😉
- miejsce parkingowe na zamkniętym parkingu
Nasze wymagania wobec nowego członka zespołu obejmującego stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Kontaktu z Klientami:
- wykształcenie średnie,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dokładność w wypełnianiu obowiązków
- bardzo dobra znajomość programów Microsoft, w szczególności WORD i Excel,
- bardzo dobra znajomość produktów Google (Google Drive, Arkusze Google, prezentacje),
- znajomość zasad dotyczących prowadzenia akt pracowniczych,
- wysoka kultura osobista,
- dbanie o dobry wizerunek firmy, jak i własnej osoby,
- umiejętność planowania i realizacji powierzonych zadań i celów,
- umiejętność pisania pism urzędowych – w tym odpowiedzi na maile,
- inicjowanie nowych rozwiązań prowadzących do usprawnienia funkcjonowania firmy i obsługiwanych procesów,
- bardzo dobra znajomość Ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,
- bardzo dobra znajomość Ustawy o systemie oświaty,
- brak nałogów.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- organizację pracy biura,
- kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z rodzicami naszych podopiecznych,
- kontakt z osobami zainteresowanymi podpisaniem umowy ze żłobkiem/przedszkolem,
- podpisywanie umów na żłobek/przedszkole z klientami
- umawianie spotkań z kontrahentami oraz rodzicami naszych podopiecznych,
- pilnowanie porządku w biurze,
- udział w procesie rekrutacji uczestników, prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, nadzór nad badaniami lekarskimi oraz umowami zatrudnionego personelu,
- prowadzenie dokumentacji uczestników projektów unijnych wdrażanych w firmie,
- zamawianie i odbieranie różnego rodzaju zamówień od lokalnych firm,
- drukowanie i kolportowanie umów ze żłobkiem/przedszkolem,
- udzielanie pisemnych odpowiedzi różnego rodzaju urzędom i instytucjom,
- wystosowywanie odpowiedzi na pisma od rodziców,
- kontakt ze wszystkimi współpracującymi z firmą organizacjami,
- publikowanie i moderowanie ogłoszeń o pracę,
- opracowanie sprawozdań miesięcznych.
Proces aplikacyjny składa z kilku etapów:
I ETAP
-
Wypełnienie ankiety
-
Przesyłanie wypełnionych ankiet w dniach 25/10-7/11/2021
-
Analizowanie przesłanych ankiet w dniach 8/11-14/11/2021
II ETAP
-
Przesłanie do 10 wytypowany osób w dniach 15-16/11/2021 zadań do zrobienia
-
Oczekiwanie na odpowiedzi do 21/11/2021
-
Analizowanie otrzymanych odpowiedzi w dniach 22-23/11/2021
III ETAP
-
Rozmowy kwalifikacyjne w dniach 27-29/11/2021
-
Podpisanie umowy 1/12/2021
Rozmowa kwalifikacyjna w biurze przy ul. Szkolnej 5B w Oleśnicy
Wszystkim osobom zainteresowanym życzymy =>Powodzenia=